Promocyjna cena nie zwalnia od najwyższej jakości
W aktualnym okresie sprzedaży wiele biur podróży oferuje promocyjne ceny imprez turystycznych w ramach tzw. rabatów first minute, które polegają na dokonaniu rezerwacji na długo przed planowanym wyjazdem z równoczesnym zastosowaniem zniżki cenowej.
Takie rozwiązanie jest korzystne zarówno dla klienta, jak i dla biura podróży jednak dla jednej i drugiej strony wiąże się z pewnymi ryzykami, o których warto wiedzieć i przed którymi warto się zabezpieczyć.
Dla konsumentów plusem oferty first minute jest zdecydowanie niższa cena oraz względna pewność, że miejsca na daną imprezę turystyczną się nie skończą. Taki klient ceni sobie spokojne zawarcie umowy i długoterminowe planowanie wakacji w odróżnieniu od tych, którzy polują na oferty last minute. Turysta kupujący wycieczkę na kilka miesięcy przed planowanym terminem jej rozpoczęcia robi to miedzy innymi dlatego ponieważ chce zapewnić sobie wyjazd w dogodnym dla siebie terminie i mieć względnie duży wybór ofert dostępnych na rynku. (...)
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 5 (1-15 stycznia 2014)
2014-03-12 16:32:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»