Nowe standardy dla europejskiej turystyki
Pod koniec lutego Komisja Europejska przedstawiła pięć zasad jakości, które mają służyć podwyższeniu standardów usług turystycznych w Europie.
Zasady dotyczą czterech aspektów: szkolenia personelu, prowadzenia polityki kontroli jakości, dokumentacji konserwacji i sprzątania obiektów turystycznych oraz aktualnej i prawidłowej informacji dla turystów w językach obcych.
Nowe regulacje mają pozwolić małym i średnim przedsiębiorstwom, które zajmują 90 proc. rynku turystycznego w Europie, na skuteczną konkurencję z polityką jakości wielkich firm. Celem nadrzędnym jest jednak wprowadzenie ujednoliconych standardów wewnątrz Unii tak, aby turyści przyjeżdżający do każdego z państw członkowskich mogli liczyć na taki sam poziom usług oraz czuć się tak samo bezpiecznie, jak w pozostałych krajach wspólnoty.(...) SM>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 6 (16-31 marca 2014)
2014-03-19 16:43:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»