Kampanie dobrze zaplanowane
Największe polskie biura podróży nie rezygnują z budowania swojego wizerunku w mediach. Czołowi touroperatorzy w zeszłym roku przeznaczyli na kampanie reklamowe 60,5 mln zł, o 7,9 proc. więcej niż w 2012 r.– wynika z raportu sporządzonego dla „Wiadomości Turystycznych” przez Kantar Media.
Najwięcej na promocję w mediach tradycyjnych (telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna, kina), w rankingu TOP 5 organizatorów turystyki, wydało w zeszłym roku biuro Rainbow Tours – 13,3 mln zł, o 29,3 proc. więcej niż w 2012. Itaka przeznaczyła na reklamę 10,7 mln zł – tyle samo co w 2012 r., trzecie w rankingu jest TUI Poland z wydatkami 6,4 mln zł (wzrost o 17,2 proc.). W pierwszej piątce znalazły się również: Wezyr Holiday Service – 4,6 mln (wzrost o 34,7 proc.) oraz Exim Tours, który wydał 3 mln zł, a w zeszłym roku był poza ścisłą piątką reklamodawców z branży turystycznej (dane cennikowe netto udostępniła firma badawcza Kantar Media, która monitoruje wydatki reklamowe firm w kanałach tradycyjnych). (...) MB
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 6 (16-31 marca 2014)
2014-03-25 16:53:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»