Ślub na Teneryfie
Turystyka ślubna to niszowy produkt, który jednak przynosi organizatorom coraz więcej zysków. Młodzi ludzie chętnie rezygnują z tradycyjnej imprezy w restauracji i wolą wziąć ślub w podróży. Teraz mogą już wybierać w ofertach touroperatorów, również w Polsce.
Biznes ślubny ma potencjał, który od zawsze pozwalał zarobić w naszym kraju stylistom, fryzjerom, krawcom, firmom cateringowym i właścicielom lokali gastronomicznych. Ci ostatni zaczynają jednak nieznacznie tracić swój dochodowy biznes z powodu mody na śluby za granicą. Na razie nie ma dokładnych danych, jak dużo par decyduje się na zawarcie małżeństwa w podróży.
W stylu włoskim
Podczas ostatniego posiedzenia Międzynarodowej Konferencji Hospitality & Tourism Management ICOHT w 2013 r. podano wstępne szacunki, które mówią o wzroście turystyki ślubnej, od 2007 do 2012 roku, o ponad 75 proc. Można sobie tylko wyobrazić, jak duże przychody może generować ten produkt, skoro każdego dnia na całym świecie zawieranych jest ponad 100 mln małżeństw. (...) SM
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 13(1-15 lipca 2014)
2014-07-04 16:04:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»