SONDA Czy kampanie promocyjne wzmacniają wiarygodność biur?
TAK. Na postrzeganie biura podróży jako wiarygodnego partnera, na jego wizerunek ma wpływ bardzo wiele elementów – kampania reklamowa pokazująca wybrane kierunki jest jednym z nich.
Działalność marketingowa biur podróży rządzi się takimi samymi prawami, jak podmiotów z innych branż. Sezon urlopowy w Polsce to praktycznie czerwiec–wrzesień, więc prowadzenie części kampanii reklamowej w maju, na miesiąc przed sezonem, a nawet w czerwcu i lipcu może być jak najbardziej uzasadnione, szczególnie przy świadomości wielu, że warto kupować wakacje „last minute”, które są tańsze niż wykup takiego samego pakietu na normalnych warunkach. Łukasz Wilczyński, PR Planet
Przeczytaj w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 13 (1-15 lipca 2014) , jak na to pytanie odpowiedzieli nasi rozmówcy i dołącz się do dyskusji na naszym profilu na Facebooku.