Agencie rozwijaj się albo giń, wybierz ścieżkę dla siebie
Relacja na płaszczyźnie agent – touroperator nie zawsze jest idealna. Agenci walczą o większe prowizje, które są dodatkowym kosztem dla touroperatora.
Touroperatorzy za to szukają innych kanałów sprzedaży, w formie własnych sieci biur podróży oraz internetu. Mimo to agenci są nadal najskuteczniejsi w tym zakresie. Powinni jednak dalej się rozwijać, wychodzić do klienta, postawić na obecność w internecie oraz wykazywać się doskonałą znajomością sprzedawanej oferty. Wzbudzenie zaufania oraz dobra relacja z klientami doprowadzi do tego, że turysta szukając wycieczki wróci ponownie do... agenta. (...) MS
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 14(16-31 lipca 2014)
2014-07-25 14:15:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»