Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Magazyn podróżniczy rozpoczyna serię szkoleń (tylko w internecie)



Royal Caribbean International będzie pierwszym partnerem prestiżowego magazynu o podróżach Conde Nast Traveler przy projekcie dedykowanym agentom turystycznym. Conde Nast Traveler to magazyn, który od wielu lat opisuje najciekawsze miejsca na świecie. Marka, znana świetnie wszystkim miłośnikom podróży zarówno na rynku amerykańskim, jak i europejskim, wchodzi w branżę turystyczną.

Wraz ze swoim pierwszym partnerem Royal Caribbean International zorganizuje szkolenie dla agentów, które ma podnieść ich znajomość segmentu rejsów wycieczkowych. Biura podróży, które ukończą kurs otrzymają pieczęć Conde Nast Traveler Institute, certyfikat oraz przypinkę, zostaną także zaproszone na eventy odbywające się na pokładzie, organizowane tylko dla absolwentów Instytutu.

Jesteśmy dumni z rozszerzenia naszej marki na program szkoleniowy, który doda powagi branży turystycznej i wartości dla konsumenta – mówi, cytowany przez Travel Weekly, Bill Wackermann, wiceprezes i dyrektor wydawniczy Conde Nast. Traveler.

Agenci, którzy ukończą kurs, będą    wymienieni jako certyfkiowani specjaliści ds. rejsów Instytutu Conde Nast Traveler zarówno na stronie internetowej akademii jak również w wyszukiwarce agentów współpracujących z Royal Caribbean. Vicki Freed, prezes ds. sprzedaży i obsługi w Royal Caribbean podkreśla, że program ten oferowany jest dodatkowo do szkoleń University of Wow prowadzonych przez tego organizatora rejsów wycieczkowych.

Trening, który rozpoczyna się 18 września, zbudowany będzie z czterech sesji wideo, a każda z nich zostanie poprowadzona przez eksperta. Po zakończeniu kursu, agenci przystąpią do egzaminu, pomyślny wynik testu oznacza otrzymanie certyfikatu.

Wśród ekspertów pojawią się Lyss Stern, prezes i założyciel  DivaLyssious Moms, która poprowadzi kurs na temat wakacji rodzinnych. David Guas, urodzony w Nowym Orleanie szef kuchni, opowie jak przygotować menu w domu i na pokładzie. Event planner Mary Giuliani pokaże jak dodać szyku i stylu przy planowaniu wydarzeń i spotkań.  Jeden z dziennikarzy współpracujących z Conde Nast opowie o różnych wakacyjnych miejscach oraz o statkach, które same w sobie powinny być postrzegane w kategorii destynacji urlopowych.

Royal Caribbean i Conde Nast promują program wśród 46 tys. agentów znajdujących się w ich bazach danych. Wackermann zapewnia, że jeśli projekt okaże się sukcesem, będzie rozwijany. Szkolenie potrwa do 16 lutego 2015 r.

Elżbieta Gola

2014-11-17 16:45:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter