Stoisko zostanie podzielone na strefy:
• Strefa zwiedzania (kolor czerwony) – przeznaczona do prezentacji ofert podróży po Polsce, zwiedzania nowoczesnych i historycznych mi
ejsc/obiektów, krótkich pobytów w miastach, udziału w wydarzeniach kulturalnych itp.
• Strefa aktywnego wypoczynku (kolor niebieski) – przeznaczona do prezentacji ofert aktywnego spędzania czasu w Polsce.
• Strefa wypoczynku i relaksu (kolor granatowy) – przeznaczona do prezentacji ofert z zakresu turystyki uzdrowiskowej spa & wellness.
• Strefa eko i dobrego jedzenia (kolor zielony) – strefa przeznaczona do prezentacji ofert podróży kulinarnych, pobytów w gospodarstwach agroturystycznych, obiektów i produktów ekologicznych.
• Strefa ogólna – strefa przeznaczona dla przedstawicieli branży turystycznej, który nie deklarują udziału w jednej z w/w stref.
Ciekawe formy mebli i konstrukcji mają przedstawić Polskę jako kraj nowoczesny i kreatywny. Zastosowane rozwiązania nawiązują się do logotypu Polski. Geometryczne formy naśladują góry, a obecność drzew na stoisku ma zwrócić uwagę na polską przyrodę.
Polscy wystawcy będą mieli możliwość korzystania z tabletów i ekranów ustawionych w widocznych miejscach stoiska. Projekt przygotowała hiszpańska firma Dylunio International Exhibits and Event.
Targi ITB Berlin odbywają się w dniach 04-08. marca 2015 r, polskie stoisko tradycyjnie zrealizowano w pawilonie 15.1.
Redakcja Wiadomości Turystycznych przygotowała na targi specjalne niemieckojęzyczne wydanie promujące polską ofertę turystyczną.