Brytyjska branża stawia w tym roku na Polskę!
Polska znalazła się w dziesiątce wakacyjnych kierunków zachwalanych Brytyjczykom na 2016 r. według rankingu przygotowanym przez Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży (ABTA).
Stowarzyszenie ABTA, wspólnie z Foreign Office, ogłosiło listę 12 krajów, które w 2016 r. zasługują na szczególne zainteresowanie branży i konsumentów. Wśród wyróżnionych destynacji znalazła się również Polska. Za podstawę do selekcji posłużyły wyniki sondaży prowadzonych przez ABTA zarówno wśród konsumentów, jak i stowarzyszonych biur podróży. Badania pokazały pewien trend, bowiem niemal jedna czwarta konsumentów brytyjskich zamierza wybrać się w nowe miejsce, do nowego kurortu czy miasta, nawet jeżeli jest ono w kraju, który już kiedyś odwiedzili.
To ogromna szansa dla Polski na wypromowanie wielu miast i atrakcji turystycznych, które mają chociażby dogodne połączenia lotnicze z Wielką Brytanią i równie ciekawą ofertę, jak miejsca tradycyjnie popularne wśród Brytyjczyków (Kraków, Warszawa, Zakopane, czy Gdańsk).
Mark Tanzer, dyrektor generalny ABTA zaznaczył, że to dobry moment na stworzenie nowych produktów i zwrócenia uwagi odbiorców na nowe możliwości spędzania wakacji. Z myślą o branży ABTA przygotowała specjalny plakat reklamujący Polskę wśród innych wybranych destynacji na 2016 r., który jest przeznaczony do ekspozycji w punktach sprzedaży ok. pięciu tysięcy agentów biur podróży i touroperatorów będących członkami stowarzyszenia. Wśród wyróżnionych kierunków znalazły się także takiej kraje jak: Francja, Chiny czy Peru. MS
2016-01-29 15:04:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»