Szkocja łączy siły z TripAdvisorem
Narodową Organizację Turystyczną Szkocji nawiązała współpracę z portalem TripAdvisor. Współpraca ma przebiegać dwutorowo, z jednej strony na zwiększyć ilość informacji na temat tej destynacji, jakie pojawiają się w sieci, z drugiej służy prowadzeniu kampanii wizerunkowej na rynkach kluczowych dla rozwoju szkockiej turystyki.
Na stronie Szkocji w TripAdvisorze mają się znaleźć informacje na temat destynacji i możliwości uprawiania turystyki przygotowane przez Narodową Organizację Turystyczną Szkocji. VisitScotland chce zaznajomić czytelników z największymi atrakcjami i postaciami związanymi ze Szkocją. Na jej stronie w TripAdvisorze znajdą się więc informacje na temat whiskey, kolei szkockich czy XVIII-wiecznego poety Roberta Burnsa.
W ramach drugiego działania przewidziana jest kampania marketingowa prowadzona na rynkach brytyjskim, amerykańskim, francuskim i niemieckim – kluczowych dla szkockiej turystyki.
Szkocja jest pierwszą europejską destynacją, która zdecydowała się na podjęcie współpracy z TripAdvisorem w celu podniesienia statystyk odwiedzin. VisitScotland nie ma jednak wątpliwości, że to dobry krok. – W erze cyfrowej kluczowe jest poszerzanie sieci kanałów dystrybucji, przy pomocy których informujemy o tym, co się dzieje w Szkocji. Obecnie naszą stronę visitscotland.com odwiedza 20 mln użytkowników rocznie. Dzięki współpracy z TripAdvisorem będzie nas czytało kilka milionów więcej – mówi Malcolm Roughead, prezes VisitScotland. MO
2016-04-12 14:28:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»