Katalog to jedno z ważniejszych narzędzi pracy w biurze podróży. Stanowi nie tylko jego wizytówkę, ale i jedno z głównych źródeł informacji o ofercie organizatora. Dlatego tak ważne jest, by pod względem merytorycznym, wizualnym, a także komfortu użytkowania, był jak najlepiej dopasowany do potrzeb klientów. Czy katalogi polskich touroperatorów te wymogi spełniają?
Organizowany po raz 9. konkurs „Róża Kolumba” na najlepsze katalogi i produkty promocyjne online, ma na celu wyróżnienie broszur, które w największym stopniu odpowiadają oczekiwaniom stawianym wydawnictwom promującym oferty biura. 6-osobowe jury złożone ze specjalistów z dziedziny turystyki, grafiki, językoznawstwa, aplikacji mobilnych, ocenia je pod kątem zawartości merytorycznej, przygotowania edytorskiego, strony graficznej, funkcjonalności i przydatności.
W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 40 produktów marketingowych i jak podkreślali członkowie kapituły – ich poziom z roku na rok jest coraz lepszy.
Laureaci Róży Kolumba
Kategoria Standard
1. miejsce: Grecos Holiday – za katalog Lato 2016 Wakacje
Wyróżnienie: Exim Tours – katalog Wakacje czarterowe
Kategoria Premium
1. miejsce: Itaka za projekt „Lato 2016. Wakacje we dwoje. Hotele dla dorosłych”
Wyróżnienie: Prestige Tours za katalog Najciekawsze miejsca świata
Kategoria Mały organizator:
1 miejsce: biuro Poszukiwacze Przygód – katalog: Obozy 2016
Wyróżnienie: biuro Unique Moments za projekt Egzotyka 2016
Media internetowe:
1. miejsce: Rainbow za stronę R.pl
wyróżnienie: Vogue Travel za stronę www.voguetravel.pl
Gratulujemy zwycięzcom Róży Kolumba, dziękujemy wszystkim za udział i wyrównaną walkę oraz już teraz zapraszamy do kolejnej edycji.
Więcej zdjęć z uroczystego wręczenia wyróżnień w Galerii WT