Co zrobić, aby być konkurencyjnym?
Odpowiedź na tytułowe pytanie jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu w każdej dziedzinie gospodarki. Jednak dzisiaj dla sektora turystyki nabiera ono szczególnego znaczenia.
Z jednej strony polska turystyka ma szansę na swoje pięć minut, a z drugiej wymaga daleko idących zmian zarówno w sferze polityki turystycznej, jak i realizacji działań aktywizujących. Dotyczy to wszystkich aktorów sceny gospodarczej, administracyjnej i naukowej.
Co zatem zrobić, aby wykorzystać potencjał i zintensyfikować rozwój turystyki w Polsce? Jak to zrobić, aby zaangażować wszystkich chętnych, budując poczucie wspólnoty interesów i tożsamości branżowej? Czy i czego potrzebujemy, by stworzyć warunki do efektywnych działań?
Odpowiedzi m.in. na te pytania będziemy szukać podczas ósmej edycji Gremium Ekspertów Turystyki, które odbędzie się w dniach 7-9 grudnia 2016 roku w Poznaniu.
Organizatorem merytorycznym tegorocznej edycji Gremium jest Katedra Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gospodarzem zaś Miasto Poznań i Województwo Wielkopolskie, region gdzie „narodziła” się Polska i gdzie tętni ekonomiczne serce naszego kraju.
Z założenia Gremium to wydarzenie różniące się od tradycyjnych konferencji. Gremium Ekspertów Turystyki to przede wszystkim uczestnicy, prowadzone przez nich, oficjalne i kuluarowe, dyskusje oraz wypracowane wnioski i rekomendacje.
Tematy wiodące tegorocznej edycji Gremium to:
- Ku nowej polityce turystycznej
- Konkurencyjność polskiej turystyki
- Innowacyjność na rynku turystycznym
- Zarządzanie przestrzenią turystyczną
- Transfer wiedzy w turystyce
Szczegółowe informacje wraz z programem merytorycznym poszczególnych paneli oraz formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie: www.gremium.forumturystyki.pl.