Łódzka Organizacja Turystyczna (ŁOT) zrzesza na razie 35 członków, reprezentujących różne segmenty turystyki. Wśród nich, poza samym miastem, które płaci najwyższą składkę, znaleźli się touroperatorzy, hotelarze i nieskategoryzowane obiekty noclegowe, agencje eventowe, spółki miejskie, w tym Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, Aquapark Fala, czy Miejska Arena Kultury i Sportu, zarządzająca między innymi halą Atlas Arena i nowootwartym stadionem Widzewa, ale także EXPO Sp. z o.o. zarządzająca halą wystawienniczą, centra handlowe Manufaktura oraz Ikea Center, obiekty kultury i łódzki oddział Polskiej Izby Turystyki. Członkiem wspierającym został Port Lotniczy Łódź im. Wł. Reymonta.
– Przyjęliśmy poznański model działania, co oznacza, że głównym ciałem jest Rada Stowarzyszenia, na czele której stanął wiceprezydent Łodzi, Krzysztof Piątkowski, organem kontrolnym jest Komisja Rewizyjna, a bieżącym zarządzeniem zajmuje się jednoosobowy zarząd, który reprezentuję samodzielnie – wymienia Tomasz Koralewski.
Więcej o ŁOT w najbliższym numerze Wiadomości Turystycznych