Konkurs Róża Kolumba rozstrzygnięty
Rainbow, Matimpex Travel, Vogue Travel – te biura zwyciężyły w konkursie Róża Kolumba organizowanym po raz 9. przez redakcję "Wiadomości Turystycznych".
Tradycyjnie już, na targach Lato w Warszawie, redakcja „Wiadomości Turystycznych” ogłosiła wyniki konkursu na najlepsze rozwiązania marketingowe służące komunikacji z klientem, czyli wręczyła Róże Kolumba. Jeszcze kilka lat temu wśród nadsyłanych do konkursu prac dominowały katalogi papierowe, które ocenialiśmy pod względem estetycznym, ale przede wszystkim jako źródło informacji dla klienta i podstawę jego decyzji wyjazdowych. Ostatnio ciężar przesuwa się w stronę szeroko rozumianych mediów internetowych, tu zgłaszane są zwykle strony internetowe i fanpage’e biur podróży.
Z nadesłanych do konkursu prac (w tym roku w kategoriach: Duży Organizator, Mały Organizator oraz media internetowe) Kapituła wybrała te, które w najlepszy sposób prezentują ofertę wyjazdową biura podróży, jak również zachwycają stroną graficzną i jakością wykonania.
W kategorii media internetowe pierwsze miejsce zdobyło biuro Vogue Travel za swoją stronę internetową i stronę na Facebooku, natomiast wyróżnienie trafiło do Neckermann Polska za fanpage biura. Za najlepszy katalog papierowy małego organizatora Kapituła uznała „City Break – więcej niż weekend 2017” – katalog wydany przez Matimpex Travel, zaś wyróżnienie przypadło Przedsiębiorstwu Turystycznemu Szot za katalog wycieczek kajakowych „Szot 2017”. Wśród liderów turystyki wyjazdowej dominowało biuro Rainbow z katalogiem „Lato 2017 – Wypoczynek” i to ono otrzymał pierwsze miejsce, na drugiej pozycji znalazł się katalog Wezyr Holidays – „Turcja lato 2017”. Gratulujemy!
2017-04-24 12:35:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»