Kampania będzie prowadzona w następujących krajach: Niemcy, Francja, Hiszpania, Brzylia, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwecja, Dania, Finlandia, Austria, Belgia i Polska. “Can’t Skip Portugal” opiera się na przesłaniu: po prostu nie ma możliwości, aby pominąć kraj taki jak ten – autentyczny i jedyny w swoim rodzaju, w którym można zobaczyć, posmakować i doświadczyć tak wiele różnorodnych rzeczy. Kampania opiera się na 4 filmach publikowanych wyłącznie w mediach cyfrowych, a jej budżet wynosi 10 milionów euro rocznie.
Według Luís Araújo, Prezesa Turismo de Portugal, „to ważna kampania, oparta na emocjach i łącząca te emocje z naszym krajem i przekazem promocyjnym, który ukazuje najlepsze z naszych atutów. Fakt, iż kampania obejmuje media cyfrowe a w szczególności media społecznościowe, również świadczy o wielkim znaczeniu zaangażowania ludzi”.
Filmy kampanii można obejrzeć tutaj:
https://www.dropbox.com/sh/wlpylmq58zij8zz/AACtLPOxoz5o6gIh605qgOv_a?dl=0