W kontaktach biznesowych, spotkaniach z podróżnikami kluczowe są emocje. Towarzyszą one wszystkim uczestnikom targów, a wydarzenie jest zapamiętywane na długo, niczym ulubiona piosenka. W przyszłym roku TOUR SALON postawi jeszcze bardziej na pozytywne przeżycia.
Stawiamy na emocje!
Oferty turystyczne dostosowane do indywidualnych potrzeb osób, które szukają miejsca i tematyki zwiedzania, np. kulinarnego, aktywnego, czy szlakiem miejscowych tajemnic przyciągną na przyszłoroczny TOUR SALON 2018 do Strefy Pasji. Na targach spotkają się zarówno osoby, które wyjeżdżają na krótkie weekendowe wycieczki, wyprawy z plecakiem, czy podróże przygotowane przez biura podróży.
Oczywiście TOUR SALON będzie areną spotkań z podróżnikami, osobami które zwiedziły prawie każdy zakątek świata i opowiedzą barwne historie ze swoich wypraw. Będą również i tacy przyrodnicy-podróżnicy, którzy od podszewki znają każdy zakątek w Polce wart obejrzenia. Na razie szczegóły są objęte tajemnicą, ale jak zapewnia organizator, należy się spodziewać tzw. efektu „wow”. Także tym razem, z wypiekami na twarzy, wszyscy uczestnicy Festiwalu Podróżniczego Śladami Marzeń będą oglądać konkursowe wystąpienia blogerów-podróżników. Atmosfera turystycznej przygody wypełni targowe hale.
Organizatorzy targów – Międzynarodowe Targi Poznańskie – zachęcą jeszcze bardziej wystawców, aby przygotowali specjalne oferty z rabatami, które dodatkowo zachęcą do odwiedzenia konkretnych stoisk. – Damy szasnę zwiedzającym, że poczują się na TOUR SALONIE jako zwycięzcy, bo znajdą u nas wycieczkę lub wyjazd w okazyjnej cenie – podkreśla Filip Bittner, dyrektor grupy produktów.
Czas na biznes
W Poznaniu tradycyjnie będzie czas na biznes. Po raz kolejny uruchomiony zostanie Biznes Planner TOUR SALONU 2018. Ten sposób aranżacji kontaktów podczas wydarzenia będzie konsekwentnie promowany. Każdy dzisiaj ceni swój czas, dlatego warto efektywnie zaplanować swoją wizytę na targach, by maksymalnie ją wykorzystać. To narzędzie ułatwi spotkania w Strefie Biznesu, która będzie dostępna dla profesjonalistów w piątek i sobotę. Emocje pojawią się też w tej części eventu, chociażby przez poruszane aktualne tematy, które rozgrzewają branżę na spotkaniach, seminariach, czy warsztatach. TOUR SALON jako pierwsze targi w Polsce poważanie podszedł do współpracy z blogerami organizując TOUR SALON Blog Meeting. W tym spotkaniu blogerzy opowiadać będą co prawda o swoich podróżach, ale bardziej po to, aby zaprezentować możliwości promocji miejsc, czy usług turystycznych przyszłym partnerom biznesowym.
Zmiany kadrowe
Po wielu latach pracy przy targach TOUR SALON, w poszukiwaniu nowych wyzwań, dyrektor Anna Myślak zdecydowała się na zmianę. Mimo ogromnej znajomości branży turystycznej, obrała inną ścieżkę kariery zawodowej. Koordynacja prac zespołu targowego jest pod opieką Filipa Bittnera, dyrektora grupy produktów, który zna specyfikę branży turystycznej. Cały zespół zadba wspólnymi siłami o komunikację największego biznesowego wydarzenia w branży turystycznej, pamiętając o atrakcjach dla podróżników.
Więcej informacji: www.tour-salon.pl
Kontakt z mediami: Renata Hille | tel. 691 030 372 | renata.hille@mtp.pl