Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 14/2017



Polacy odkryli potencjał turystyczny Albanii
Zapytaliśmy przedstawicieli biur podróży, jak Albania sprzedaje się u nich, co jest mocną, a co słabą stroną kierunku. Zwłaszcza że touroperatorzy zwiększają co roku liczbę dostępnych miejsc w hotelach i samolotach. O rosnącym znaczeniu Albanii na polskim rynku mówią: Łukasz Zarwański, quality manager w Net Holiday, Maciej Nykiel, dyrektor zarządzający Fly.pl, Gabriela Mańka-Sokullu, właścicielka Rego-bis i Dariusz Rajski, właściciel biura podróży RAJSKAGRECJA.PL.

Z OKŁADKI

 • Nowy prezes zmienia POT

Marek Olszewski rezygnuje z dotychczasowej identyfikacji wizualnej, zmienia kompetencje pracowników i zatrudnia nowe osoby. Jego zdaniem, czas odnowić wizerunek organizacji i usprawnić zarządzanie.

 • Irlandia zmniejsza podatki na turystykę

Politycy zapowiadają obniżenie stawki VAT na usługi turystyczne do poziomu 5 proc.

BRANŻA

 • W tym roku mniej Polaków jedzie na wakacje

52 proc. Polaków zamierza w tym roku wyjechać na urlop, to mniej niż rok wcześniej o 3 pkt. proc. 19 proc. nie podjęło jeszcze decyzji o urlopie.

 • Nominacje dla branży. Po co ministrowi turystyki kolejna rada?

W skład powołanej pod koniec czerwca rady weszło kilkunastu znanych przedstawicieli branży turystycznej m.in. agentów i touroperatorów.

 • Wielokulturowy Nurt Bugu tegoroczną najlepszą destynacją

Znamy zwycięzców polskiej edycji konkursu EDEN 2017.

 • Postawić na turystykę bez barier

Regiony powinny zainteresować się turystyką niepełnosprawnych i seniorów.

• Łódź potrzebuje wyrazistego wizerunku

Województwo łódzkie ogłosiło wyniki kolejnej, szóstej już analizy ruchu turystycznego w regionie za 2016 rok.

BIURA

 • Itaka rozwija się na nowych rynkach

Transakcja zakupu biura Novaturas musi zostać zaakceptowana przez litewski urząd antymonopolowy.

 • Geolokalizacja pomoże klientowi odnaleźć najbliższy salon

My Travel wprowadza zmiany w zasadach obsługi klientów sieci.

DESTYNACJE

 • Luter skutecznie promuje niemiec ką turystykę

Jubileuszowy rok 500-lecia reformacji jeszcze trwa, ale dane DZT pokazują, że Niemcy czeka kolejny dobry wynik turystyczny.

 • Rosjanie ratują tunezyjską turystykę

Na dobre wyniki turystyczne w 2016 r.  wpływ mieli turyści z Rosji.

 • Cięcia budżetowe zaszkodzą promocji turystycznej USA

Amerykańska branża protestuje przeciwko pomysłowi prezydenta Trumpa likwidacji Brand USA.

AGENT-TOUROPERATOR

 • Touroperatorzy pielęgnują współpracę agencyjną

Na nowe franczyzy ciągle jest miejsce, ale w ostatnim czasie więcej biur powstaje pod szyldami agencyjnymi niż touroperatorskimi.

 • Niemieccy agenci mogą liczyć na wsparcie swojej organizacji

DRV pomaga agentom dostosować się do nowego prawa turystycznego, stworzonego w ramach dyrektywy unijnej.

 • Mały touroperator sprzedaje sam

Mali organizatorzy uważają, że nie są atrakcyjnym partnerem dla agentów, dlatego swoją ofertę wolą sprzedawać sami.

 • Doradca lepszy niż agent

Amerykańscy agenci wolą być nazywani doradcami.

PRAWO

 • Wybierz formę działalności o najniższym ryzyku

Od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej zależy, jakie ryzyko ponosi przedsiębiorca. Wybierz właściwą formę i zminimalizuj koszty.

PORADNIA

 • Zadbaj o stałych klientów

Programy lojalnościowe mogą wpłynąć na zwiększenie sprzedaży produktów biura, przede wszystkim jednak pomagają wzmocnić więź z klientem. Pod warunkiem, że wcześniej drobiazgowo je przygotujemy.

SYLWETKA

 • W regionie nie mamy konkurencji

Maria Mazurkiewicz uważa, że w życiu i interesach ważna jest rzetelność i serdeczne podejście do ludzi.


»zamów prenumeratę

2017-07-14 13:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter