Pobierz bezpłatnie
Polska oferta na WTM w zagranicznym wydaniu Wiadomości Turystycznych
Polska przygotowała na WTM spore, bo liczące 195 m kw. stoisko. W Londynie promują się regiony – Małopolska oraz Lubelskie, Kraków i przedsiębiorcy z branży usług turystycznych. W tym roku POT stawia na turystykę medyczną. Polską ofertę promuje zagraniczny dodatek przygotowany przez redakcję "Wiadomości Turystycznych" specjalnie na targi WTM w Londynie.
Polska na targach WTM promować będzie przede wszystkim obecne na nim regiony, a więc głównie Małopolskę z Krakowem oraz Lubelszczyznę. Motywem przewodnim działań promocyjnych będą wspomniane citybreaks, czyli to, co najbardziej interesuje i przyciąga mieszkańców Wysp Brytyjskich. Tę główną ideę uzupełni promocja atrakcji z zakresu turystyki kulturowej i aktywnej, która w sposób nierozerwalny łączy się z wizytą w miastach. Istotna na targach WTM w Londynie jest również turystyka medyczna oraz SPA i wellness.Pobierz bezpłatne wydanie
2017-10-30 09:57:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»