Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska nowym wiceprezesem POT
Rada POT pozytywnie zaopiniowała kandydaturę Agnieszki Jędrzejczyk-Wojciechowskiej na stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. W wyniku naboru konkursowego została ona zarekomendowana przez prezesa Roberta Andrzejczyka. W POT będzie nadzorować pion odpowiedzialny za komunikację marketingową.
Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska to specjalistka od komunikacji marketingowej. Od ponad kilkunastu lat zawodowo zajmuje się realizacją i nadzorem kampanii reklamowych i public relations. W toku pracy doskonale poznała narzędzia marketingowe oraz media. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych korporacji międzynarodowych, w tym m.in.: Procter&Gamble, Nestle, Unilever, Pepsico czy Reebok.
Pełniła funkcję accountexecutive w agencji reklamowej Tomorrow. Przez ostatnie 10 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów (AccountDirector). Wcześniej realizowała się zawodowo m.in. w międzynarodowej sieci perfumerii Sephora czy Domu Mody Forget-me-Not.
Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska biegle posługuje się językiem angielskim. Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. Pion ten, w związku ze zmianami w Polskiej Organizacji Turystycznej, będzie realizował m.in. innowacyjne kampanie internetowe promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.
2017-11-09 14:12:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»
Perfumeria Sephora i Dom Mody. Za czasów podłej zmiany to najlepsza rekomendacja do szczytów turystyki. No i ustawiony mąż z lotniska Okęcie, powiązany z Cyganem.