Agenci, uwaga na Whatsapp!
Eksperci ostrzegają, by nie obsługiwać klientów przez Whatsappa. Powód? Przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
Björn Schreier, prawnik z niemieckiej kancelarii Kappuhne Schreier Herbote, mówi w wywiadzie udzielonym magazynowi „Touristik Aktuell“, że biura agencyjne powinny zrezygnować z wykorzystywania Whatsappa do obsługi swoich klientów.
Problem polega na tym, że przy każdej rozmowie narzędzie to daje dostęp do wszystkich danych zapisanych w telefonie. Ucierpieć mogą na tym nawet osoby, które same z niego nie korzystają, a których dane zostały przesłane bez ich wiedzy na serwery znajdujące się w Stanach Zjednoczonych. Ponieważ praktycznie nie jest możliwe uzyskanie zgody na wykorzystanie tych informacji od wszystkich, na wszelki wypadek lepiej zrezygnować z tej formy rozmowy. MG
2018-06-25 19:52:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»