Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WTM w Londynie ze specjalnym wydaniem Wiadomości Turystycznych

W Londynie rozpoczęły się drugie – po berlińskich ITB – największe i najważniejsze targi turystyczne (5–7 listopada) w Europie. 

 

Mowa o WTM, które w 2017 r. odwiedziło 88 tys. osób (szacuje się, że zawarto transakcje warte 3 mld funtów): jak co roku do stolicy Wielkiej Brytanii zjadą przedstawiciele organizacji turystycznych i branżowych, destynacji, biur podróży, hotelarzy, linii lotniczych, firm technologicznych i startupów związanych z turystyką i podróżowaniem z całego świata (zapowiadanych jest ok. 5000 wystawców). Wszystko po to, by nawiązać nowe kontakty, dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów, a przede wszystkim dowiedzieć się, czym żyje biznes turystyczny w różnych częściach globu i czym będzie żył w bliższej i dalszej przyszłości.

Nowością w tym roku mają być tzw. Inspiration zones – specjalnie wydzielone przestrzenie, w których odbywać się będą wykłady poruszające problematykę charakterystyczną dla wybranych regionów świata (kontynentów). W strefie europejskiej eksperci rozmawiać będą m.in. o wyzwaniach brytyjskiej (i nie tylko) branży turystycznej w obliczu Brexitu, wpływie influencerów na promocję destynacji i szerzej – rozwoju influencer marketingu w kontekście promocji miejsc, oraz korzyściach z personalizacji.

Jak zawsze w czasie targów WTM promować się będzie także Polska. W ramach stoiska przygotowywanego przez Polską Organizację Turystyczną wystawiać się będą regiony, atrakcje turystyczne i biura podróży.

Wśród materiałów promocyjnych, które polscy wystawcy będą udostępniać zwiedzającym nie zabraknie dodatku specjalnego „Wiadomości Turystycznych” poświęconego turystycznej ofercie Polski.MO

 

2018-10-31 12:59:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter