Mowa o WTM, które w 2017 r. odwiedziło 88 tys. osób (szacuje się, że zawarto transakcje warte 3 mld funtów): jak co roku do stolicy Wielkiej Brytanii zjadą przedstawiciele organizacji turystycznych i branżowych, destynacji, biur podróży, hotelarzy, linii lotniczych, firm technologicznych i startupów związanych z turystyką i podróżowaniem z całego świata (zapowiadanych jest ok. 5000 wystawców). Wszystko po to, by nawiązać nowe kontakty, dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów, a przede wszystkim dowiedzieć się, czym żyje biznes turystyczny w różnych częściach globu i czym będzie żył w bliższej i dalszej przyszłości.
Nowością w tym roku mają być tzw. Inspiration zones – specjalnie wydzielone przestrzenie, w których odbywać się będą wykłady poruszające problematykę charakterystyczną dla wybranych regionów świata (kontynentów). W strefie europejskiej eksperci rozmawiać będą m.in. o wyzwaniach brytyjskiej (i nie tylko) branży turystycznej w obliczu Brexitu, wpływie influencerów na promocję destynacji i szerzej – rozwoju influencer marketingu w kontekście promocji miejsc, oraz korzyściach z personalizacji.
Jak zawsze w czasie targów WTM promować się będzie także Polska. W ramach stoiska przygotowywanego przez Polską Organizację Turystyczną wystawiać się będą regiony, atrakcje turystyczne i biura podróży.
Wśród materiałów promocyjnych, które polscy wystawcy będą udostępniać zwiedzającym nie zabraknie dodatku specjalnego „Wiadomości Turystycznych” poświęconego turystycznej ofercie Polski.MO