Polska będzie się promować przez marki turystyczne
„Polskie Marki Turystyczne” to nowy projekt zainicjowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. W połowie roku realizować będzie go Polska Organizacja Turystyczna.
Ministerstwo Sportu i Turystyki uruchamia projekt „Polskie Marki Turystyczne”, za który odpowiedzialna będzie nowa wiceminister Anna Krupka. Minister Witold Bańka przedstawił główne założenia przedsięwzięcia w czasie uroczystej inauguracji, która odbyła się w Starej Oranżerii w Łazienkach Królewskich. W czasie spotkania głos zabrali także wiceminister Krupka oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. Organizatorzy zaprosili też na krótką debatę na temat marketingu w turystyce, w której udział wzięli Ewa Pawlak-Lewandowska, dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Agnieszka Sikorska, dyrektor Biura Śląskiej Organizacji Turystycznej, Andrzej Olszewski, dyrektor Żywego Muzeum Piernika w Toruniu, Adam Mikołajczyk, ekspert marketingu turystycznego, prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc oraz Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w POT. Rozmowę moderował Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development, przewodniczący Społecznej Rady Turystyki. Inauguracji towarzyszyła wystawna kolacja oraz recital polskich szlagierów. MG
2018-12-18 17:54:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»