Polska promowała się w USA
POT zaprezentowała ofertę do Polski na targach w Los Angeles i w czasie spotkania dla agentów na Florydzie.
Co roku w targach Travel & Adventure Show w Los Angeles uczestniczy ok. 350 wystawców i 50 tys. zwiedzających, z czego ok. 4 tys. to przedstawiciele branży turystycznej. Na tegorocznej edycji wydarzenia na wspólnym stoisku POT ofertę przyjazdów do Polski prezentował LOT i biuro SOS Travel. Kalifornia jest jednym z trzech stanów, gdzie zainteresowanie Polską jest największe. Amerykanie pytali nie tylko o nasze dziedzictwo kulturowe, ale też o turystykę kulinarną, aktywną i sentymentalną. W czerwcu tego roku LOT uruchamia połączenia do Miami – z tej okazji przewoźnik wraz z POT zaprosili agentów z Florydy na prezentację. W dniach 7-10 lutego w mieście tym odbył się także „Kongres 60 milionów”, będący jednym z największych polonijnych wydarzeń na świecie. W panelu poświęconym turystyce dyrektor ZOPOT-u z Nowego Jorku Magdalena Żelazowska i Adrian Kubicki z PLL LOT opowiedzieli o perspektywach rozwoju ruchu turystycznego między Polską a USA oraz o możliwościach wypoczynku w Polsce. MG
2019-02-19 15:12:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»