BIURA
Fly.pl brązowym Konsumenckim
Liderem Jakości 2019
FLY.PL otrzymał brązowe godło w kategorii „Sklepy internetowe – turystyka” w programie Konsumencki Lider Jakości 2019
za najwyższą jakość i największy wybór atrakcyjnych ofert. Jak mówi Grzegorz Bosowski, prezes FLY.PL, szczególnie cieszy go, że klienci docenili wygodę korzystania z serwisu internetowego i wysoką jakość obsługi, bo właśnie na te aspekty firma kładzie największy nacisk.
Biuro uplasowało się na podium w wynikach badania znajomości marki (3 miejsce) oraz chęci polecania usług nowym klientom (2 miejsce). Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki prowadzony przez „Strefy Gospodarki” – niezależny dodatek dystrybuowany z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem badań jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 15 tys. respondentów, wyłonionych metodą kwotową i celową. Kwalifikacja uczestników jest zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011, z ograniczeniem grupy wiekowej na kategorii 64 lat. MG
2019-05-15 16:25:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»