DESTYNACJE
Karyntia promowała się w Warszawie
W ramach spotkania prasowego dziennikarze wybrali się na przejażdżkę po Warszawie, w czasie której przedstawicielka Kärnten Werbung opowidała o Karyntii.
Karyntia jest dobrze znana polskim turystom jako kierunek zimowy, nieco mniej jako kierunek letnich wypraw. Organizacja promująca ten region – Kärnten Werbung – od kilku lat podejmuje na naszym rynku działania mające zmienić ten stan rzeczy. W początkach czerwca przedstawicielka organizacji Elke Maidic, wraz z Narodowym Biurem Promocji Austrii austria.info, zaprosiła dziennikarzy na spotkanie promujące aktywny wypoczynek w Karyntii latem.
Konferencja była nietypowa, bo zamiast klasycznej prezentacji kierunku dla przedstawicieli mediów zorganizowano przejażdżkę rowerową po Warszawie, podczas której Maidic zaznajamiała uczestników z ciekawostkami i nowościami dotyczącymi regionu. Znalazły się wśród nich m.in. 340-kilometrowa trasa rowerowa „Wielką Pętlą Jezior Karynckich” pozwalająca na dotarcie do 10 jezior tego regionu, także ciekawy projekt artystyczny For Forest, w ramach którego stadion piłkarski w Klagerfiurcie zamieni się na dwa miesiące (wrzesień – październik) w prawdziwy las.
Wyprawa rowerowa zakończyła się lunchem w jednej z warszawskich restauracji. MO
2019-06-04 17:45:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»