TECHNOLOGIE
Amanda pomoże agentowi
Amanda to wirtualna asystentka stworzona przez Amadeusa, która na razie umie odpowiedzieć na ponad 800 pytań najczęściej zadawanych przez agentów.
Amadeus wprowadził wirtualną asystentkę – narzędzie, które pomoże agentom rozwiązać najczęściej pojawiające się problemy. W tej chwili system umie odpowiedzieć na ponad 800 pytań, ale dzięki temu, że będzie na bieżąco wykorzystywany przez sprzedawców, zakres informacji ma się stale poszerzać. Amanda udzieli wsparcia przy wymianie biletu, czy resetowaniu hasła.
By skorzystać z jej usług, trzeba zadać pytanie po angielsku. Z chatbotu można korzystać 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę. Dostęp do niego uzyskuje się po zalogowaniu do Amadeus Selling Platform Connect – Amanda pojawia się w okienku w prawej części aplikacji. Po „rozmowie” wystarczy je zamknąć, żeby ponownie przywołać, należy wybrać z listy z górnego menu „Scripts” polecenie „Amanda”. Aby w pełni korzystać z rozwiązania, niekiedy potrzebny będzie dostęp do Amadeus Service Hub, warto sprawdzić, czy jest się jego zarejestrowanym użytkownikiem. MG
2019-06-12 13:54:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»