DESTYNACJE
Emirat Szardża rozpoczął promocję w Polsce
Szardża promowana jest jako miejsce przyjazne rodzinom, także centrum kulturowe Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Szardża jest trzecim po Dubaju i Ras Al-Chajmie emiratem Zjednoczonych Emiratów Arabskich, który postanowił powalczyć o polskich turystów
Organizacja Rozwoju Handlu i Turystyki Szardży 12 czerwca oficjalnie rozpoczęła działalność promocyjną na naszym rynku. Tego dnia agencja zorganizowała konferencję prasową dla dziennikarzy połączoną z warsztatami dla organizatorów. Podczas konferencji przybliżono atuty emiratu, m.in. fakt, iż jest to destynacja na każdą kieszeń, z bogatym i różnorodnym zapleczem hotelowym, rozbudowaną ofertą atrakcji dla dzieci (w tym wieloma zniżkami dla podróżujących z dziećmi), bogatym wachlarzem imprez kulturalnych i szerokimi możliwościami uprawiania turystyki aktywnej. Prezes Organizacji, Khalid Jasim Al Midfa, poinformował, że w najbliższych miesiącach będzie realizować szereg działań mających przybliżyć branży turystycznej, mediom emirat: będą to nie tylko warsztaty zaznajamiające z kierunkiem, również fam tripy i udział w wybranych imprezach targowych w Polsce. MO
2019-06-13 08:25:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»