WYDARZENIA
Neckermann ma biuro w Blue City
Warszawskie centrum handlowe Blue City to kolejne miejsce, w którym Neckermann otworzył swój salon sprzedaży. Wcześniej na przestrzeni tego roku uruchomił cztery, w Kaliszu, Sieradzu, Poznaniu i w centrum Warszawy.
Zdaniem Macieja Nykiela, prezesa Neckermanna, Blue City to dobry wybór. - To jedno z czterech topowych centrów handlowych w stolicy – mówi. Klientów przyciągają nie tylko liczne sklepy znanych marek, ale też Ikea, nowoczesne, gigantyczne kino Helios i największa w Polsce sala fitness. W nowym salonie pracować będą trzy osoby – doświadczeni sprzedawcy, którzy są z firmą związani od dawna. - Od początku stawiamy na wysoką jakość obsługi – podkreśla prezes. Maciej Nykiel zapowiada, że w tym roku touroperator otworzy jeszcze pięć swoich salonów, w jakich miejscach, nie zdradza, choć wiadomo, że celuje w dobre centra handlowe i atrakcyjne lokalizacje w miastach. Szef Neckermanna zapewnia, że firma nie wypowie żadnemu agentowi umowy, nawet jeśli uruchomi w pobliżu własny punkt sprzedaży. - Neckermann zawsze stawiał na agentów i to się nie zmieni – konkluduje. MG
2019-08-02 19:36:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»