Sieć Verano chce się u nas mocniej promować. Zatrudniła już nawet dwie osoby mówiące po polsku, które mieszkają na Kos. Po zakończeniu kontraktowania, czyli we wrześniu, zaczną reklamować ofertę i zacieśniać współpracę z touroperatorami i agentami. Dla Frantzisa Argyropoulosa ci ostatni są bardzo ważnym kanałem dystrybucji, który trzeba doceniać i wspierać.
- Wakacje to inwestycja, klienci potrzebują specjalisty, który doradzi im, jaką ofertę wybrać, żeby urlop przyniósł prawdziwe zadowolenie, a przecież o to chodzi w podróżowaniu – o unikalne doświadczenia, które zostaną w naszej pamięci na wiele lat – tłumaczy. Hotele Verano przystąpiły ostatnio do PIT, należą też do Niemieckiego Związku Turystycznego (DRV) i ACCKA (Stowarzyszenie Czeskich Biur Podróży). Jak mówi prezes, firma zamierza wstępować do silnych organizacji w krajach, na których jej zależy. Dzięki temu łatwiej będzie jej do branży turystycznej. Prezes o hotelach należących do Verano mówi, że są to obiekty, które nie należą do żadnych sieci.
Firma, poza tym, że prowadzi dla nich promocję i kontrakting, zajmuje się strategicznym planowaniem i rozwojem produktów, co pozytywnie przekłada się na zyski partnerów. Dba też o podnoszenie jakości, posiada pracownika, który stale monitoruje opinie gości i przekazuje je odpowiedzialnym menedżerom, dzięki czemu mogą na bieżąco poprawiać jakość. Właściciele obiektów dużo inwestują – mowa o milionach euro, które idą na remonty, powiększenie liczby pokojów i rozbudowę infrastruktury. Wysiłki przynoszą rezultaty, które widać w bardzo dobrych ocenach na portalach typu TripAdvisor. Frantzis Argyropoulos podkreśla, że oferta grecka jest zupełnie inna niż np. turecka. W Grecji klienci, nawet jeśli spędzają wakacje all inclusive, mogą wyjść poza hotel i skorzystać z lokalnej kuchni czy z innych atrakcji. Tymczasem w Turcji wypoczywają głównie w resortach.
........................................................................................................................................
Tegoroczne Forum Agentów odbędzie się 20 listopada w Sound Garden Hotel w Warszawie. Organizatorem jest redakcja Wiadomości Turystycznych. Wydarzenie jest świetną okazją do nawiązania nowych relacji biznesowych, wspólnych dyskusji na temat bieżących problemów branży turystycznej oraz poznania nowych trendów w światowej turystyce.
W kwestiach szczegółowych zapraszamy do kontaktu z Jolą Poterańską. Tel.: 22 822 20 16, e- mail: forumagentow@wiadomosciturystyczne.pl www.wiadomosciturystyczne.pl