WARSZTATY
ROT Woj. Świętokrzyskiego szkolił z kreowania marki terytorialnej
Uczestnicy warsztatów realizowanych na terenie woj. świętokrzyskiego uczyli się w jaki sposób kreować wizerunek destynacji i jak promować destynacje wśród turystów.
W pierwszej połowie sierpnia Regionalna Organizacja Turystyczna Woj. Świętokrzyskiego przeprowadziła warsztaty w 10 kluczowych dla rozwoju turystyki w regionie miejscowościach. Celem było dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu efektywnego kreowania marki terytorialnej, tak by później mogli ją wykorzystać w prowadzonych działaniach marketingowych.
W warsztatach wzięło udział ponad 200 osób, w tym przedsiębiorcy, samorządowcy, członkowie ROTWŚ, lokalnych organizacji turystycznych i lokalnych grup działania. Pod okiem specjalistów uczyli się w jaki sposób wzmacniać wizerunek miejsca i jak promować je wśród turystów. Co istotne, każdemu z miast udało się opracować własne hasło promocyjne. W toku spotkań przestawiono też założenia dotyczące opracowania wspólnego wydawnictwa promocyjnego oraz planowanych badań ankietowych.
ROT Woj. Świętokrzyskiego realizował warsztaty w ramach projektu „Świętokrzyskie, silna marka terytorialna - cykl działań analityczno-rozwojowych. Studium przypadku dla kreowania i wzmacniania polskich marek regionalnych i lokalnych”, który był dofinansowany ze środków MSiT. MO
foto: ROTWS
2019-08-16 09:36:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»