NOWY NUMER
Im młodszy klient, tym bardziej telewizyjny
Młodych konsumentów nie inspiruje do rezerwacji wycieczek już tylko internet. Pokolenie Z potrzebuje telewizji do podjęcia decyzji.
Marki turystyczne powinny rozważyć innowacyjne wykorzystywanie programów telewizyjnych do pozyskiwania klientów – sugeruje Caroline Brosnan, szefowa marketingu w eight&four. Na tym tle stosunkowo blado wypadają media społecznościowe i ich twórcy. Jak potwierdziły badania, tylko 7 proc. respondentów pomysłów na podróże szuka u influencerów czy blogerów obecnych np. na Instagramie czy Facebooku. Co ciekawe, te kanały komunikacyjne mają więcej zwolenników wśród millenialsów (ponad 20 proc.) niż wśród przedstawicieli młodszego pokolenia konsumentów Z (7 proc.), choć wydawać by się mogło, że właśnie ci drudzy są z nimi bardziej związani.MO
Więcej czytaj w numerze 18/2019 Wiadomości Turystycznych (16-30 września).
Zamów prenumeratę
2019-09-19 12:26:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»