WYJAZD PRASOWY
Dziennikarze poznawali atrakcje Szardży
W pierwszych dniach października
kilkunastoosobowa grupa dziennikarzy z Polski, Czech, Estonii, Litwy i Łotwy
przyjechała do Szardży – trzeciego pod
względem wielkości emiratu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – by poznać jej
największe atrakcje turystyczne.
Wyjazd prasowy przeprowadzony przez Organizację Handlu i Rozwoju Turystyki Szardży był wypełniony po brzegi, bo emirat ma do zaoferowania turystom wiele atrakcji. Szardża, jako tzw. dry emirate (obowiązuje zakaz picia alkoholu), jest ukierunkowana na turystę rodzinnego, w związku z tym na jej obszarze znajduje się sporo muzeów i atrakcji dostosowanych do potrzeb młodych turystów. Dziennikarze mieli okazję zwiedzić m.in. Centrum Ptaków Drapieżnych w Kalbie i położone nieopodal Centrum Al Hefaiyah chroniące zwierzęta górskie; poszukiwali krabów w położonym na wyspie ekokompleksie Fisher King; poznawali pradzieje regionu w Centrum Archeologicznym w Mleiha; odbyli też safari po pustyni (połączone z kolacją pod gołym niebem). W mieście Szardża odwiedzili najważniejsze muzea, m.in. Muzeum Cywilizacji Islamskiej, Muzeum Starych Samochodów, Muzeum Nauki, Muzeum Morskie i Centrum Odkryć. Byli też w meczecie Al Noor i zlokalizowanej obok wyspie Al Noor, w jedynym na świecie Rain Roomie oraz na targu rybnym w souku Al Jubail, gdzie trafili na aukcję ryb. MO
2019-10-11 13:35:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»