KONFERENCJA
O potencjale Indii podczas konferencji branżowej
Celem konferencji było nie tylko przybliżenie tego azjatyckiego kierunku, również wskazanie, w jaki sposób biura podróży mogą w atrakcyjny sposób sprzedawać go klientom.
Drugiego dnia targów World Travel Show w Nadarzynie redakcja Wiadomości Turystycznych zorganizowała konferencję branżową pt. „Indie destynacją przyszłości - turystyczna współpraca biznesowa”, której celem było przybliżenie uczestnikom potencjału turystycznego tego egzotycznego kierunku i wskazanie ważnych – z punktu widzenia turystów – kwestii związanych z jego promocją i sprzedażą.
W ramach konferencji z prelekcjami wystąpiło pięciu ekspertów: Anoop Biswas, reprezentujący Indiatourism, wskazał najważniejsze atrakcje turystyczne Indii, rodzaje turystyki jakie można tam uprawiać, mówił też o ułatwieniach dla turystów i branży turystycznej (np. różnych rodzajach wiz; obniżkach stawki VAT dla hotelarzy) wprowadzanych przez władze kraju, by rozwijać turystykę; prof. dr hab. Stanisław Tokarski z UJ nakreślił ekonomiczno-społeczno-historyczny obraz Indii; lek. med. Łukasz Durajski wprowadził uczestników w kwestie związane z bezpiecznym wypoczynkiem w tym kraju, m.in. szczepieniami, zapobieganiem chorobom i udarom słonecznym; dr Krzysztof Iwanek, ekspert ds. Azji w Akademii Sztuki Wojennej oraz pilot, udzielał rad dotyczących tego, w jaki sposób biura podróży mogą skuteczniej, atrakcyjnie promować i sprzedawać wyjazdy do Indii; zaś Harish Batra z Uniwersytetu Wrocławskiego, pilotujący wycieczki po Indiach, przekonywał, że biura powinny włączyć ten azjatycki kraj do swojej oferty, opowiadał też o różnicach kulturowych między państwami. MO
2019-10-21 11:57:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»