WYDARZENIA
Exim Tours spotkał się z agentami
10 miast, 1050 uczestników, 40 godzin szkoleń, 61 rozdanych dyplomów i 30 voucherów rozlosowanych wśród agentów na wyjazdy studyjne – Exim Tours podsumował sezon i zaprezentował nowości z oferty na przyszły rok. Partnerami wydarzeń były linie lotnicze Emirates, Maltańska Organizacja Turystyczna, Urząd ds. Turystyki Ras al Chajma i Dubai Tourism.
Exim Tours zaprosił na spotkania agentów do Warszawy, Łodzi, Lublina, Rzeszowa, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Bydgoszczy i Gdańska. Sławomir Szulc, prezes Exim Tours w Polsce poinformował, że w tym roku biuro zwiększyło liczbę klientów o 30 proc. do około 117 tys. Największymi kierunkami wyjazdowymi były Egipt i Cypr, dobrze sprzedawała się także Malta, a niezłą dynamikę wzrostów firma zanotowała przy dalekich krajach. Na koniec tego roku rozliczeniowego biuro uzyska przychód w wysokości 260 mln zł (+36 proc. rok do roku).
2019-11-09 10:29:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»