NOWY NUMER
Ranking. Poznaj 20. najbardziej wpływowych influencerów
Twórcy internetowi mogą stanowić przestrzeń do działań marketingowych biur podróży, regionów czy destynacji zagranicznych. Ranking ma ułatwić marketerom wybór sprawdzonych influencerów do współpracy.
Pierwszy raz w historii naszego magazynu przygotowaliśmy ranking najbardziej wpływowych blogerów podróżniczych. Naszym kryterium była liczba fanów influencerów na Facebooku, Instagramie i YouTube. Nie uwzględniliśmy takich platform, jak Twitter oraz Pinterest ze względu na mniejszą popularność tych serwisów wśród blogerów podróżniczych. Ranking ma pomóc branży turystycznej, w tym m.in. biurom podróży w wyborze właściwych blogerów do promocji regionów, kierunków czy marek.
Zdecydowana większość uwzględnionych w rankingu blogerów czerpie zyski z content marketingu oraz marketingu miejsc. Wydawać się może, że twórcy internetowi stanowią idealną przestrzeń dla promocji touroperatorów. Tymczasem nie do końca tak jest. – Z biurami turystycznymi aktualnie nie współpracujemy. Biura to podmioty komercyjne, którym we współpracy zależy przede wszystkim na sprzedaży wycieczek. A my skupiamy się na promowaniu Polski i jej atrakcji. Na tę chwilę nie znaleźliśmy świadomego partnera, który chciałby te dwie kwestie umiejętnie połączyć – powiedział Maciej Marczewski z Ruszaj w Drogę.MS
Więcej czytaj w numerze 22/2019 Wiadomości Turystycznych (1-31 grudnia).

Zamów prenumeratę
2019-11-29 15:10:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»