Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Rainbow będzie miał nową
platformę komunikacji


Przetarg na obsługę marketingową
ogłoszoną przez Rainbowa, wygrała agencja Brasil. Dotychczas biuro współpracowało w tym zakresie z Fat Baby. Ostatnie kampanie wspólnie zrealizowane to „Król Egzotyki”, „Zmień zimę w lato” i „Spokojne wakacje 50+”. 

Brasil będzie odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacji marki, ma też na bieżąco obsługiwać touroperatora w zakresie realizacji działań promocyjnych w standardowych i nowych mediach.

Jak tłumaczy Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow, o wyborze
zadecydowała nie tylko propozycja zgodna z potrzebami touroperatora, ale też plastyczność platformy i możliwość jej łatwego dostosowania do różnych działań podejmowanych przez biuro. MG

2020-01-09 16:44:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter