Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

WOT chwali się nowym logo

Od kilku lat Warszawska Organizacja Turystyczna miała dwa różne znaki – jeden przynależał do całego stowarzyszenia, drugi do działu Convention. Od tej pory będzie działać pod jednym szyldem - literą „W” utrzymaną w stylistyce neonowej. Jak podkreśla organizacja, litera ta mocno kojarzy się z miastem i odwołuje się do jego geografii –dwóch części połączonych Wisłą.



Nowe logo symbolizuje też otwartość stowarzyszenia, a turkusowa kolorystyka powstała z połączenia jasnej zieleni i błękitu wskazuje na dwa obszary działalności – turystykę wypoczynkową (zieleń) i kongresową (błękit). Logotyp stworzyli graficy Joanna Korczyńska i Maja Kwapień (Malu Studio) oraz Jarek Zuzga. MG

2020-01-24 15:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter