KONFERENCJA
Promocja Niemiec pod znakiem Beethovena
Z okazji 250. rocznicy urodzin kompozytora w Niemczech odbywać się będzie szereg wydarzeń poświęconych jego pamięci.Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) zaprosiła dziennikarzy i biura podróży z którymi współpracuje, na konferencję prasową, żeby podsumować poprzedni rok i zaprezentować plany marketingowe na obecny.
Ze statystyk wynika, że w okresie styczeń – listopad 2019 r. odnotowano 3,27 mln noclegów Polaków w Niemczech, czyli ponad 6 proc. więcej niż w całym 2018 r. Liczba noclegów za 12 miesięcy 2019 r. powinna osiągnąć pułap 3,5 mln. To umieszcza nasz kraj na 9. miejscu najważniejszych rynków dla rozwoju niemieckiej turystyki. Aby poprawić statystyki Centrala mocno inwestuje w działania promocyjne na polskim rynku. Na 2020 r. zaplanowano kampanie dotyczące niemieckich zamków, city breaków, oraz kampanię tematyczną: Muzyczne Niemcy związaną z 250. rocznicą urodzin Ludwiga van Beethovena.
Partnerem spotkania był kraj związkowy Saksonia. W Warszawie gościły Veronika Hiebl, prezes Saksońskiej Organizacji Promocji Turystyki, która poinformowała m.in., że Polacy są najliczniejszą nacją odwiedzającą ten land (w 2018 r.: 79,6 tys. turystów, 200 tys. noclegów), oraz Dorothea Schaffler odpowiadająca za marketing, która zaprezentowała nowości w ofercie turystycznej Saksonii, także wydarzenia realizowane w ramach roku bethoveenowskiego. MO
2020-01-29 12:13:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»