Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WARSZTATY

W Inowrocławiu pracowano nad strategią komunikacji Szlaku Piastowskiego

Zarządcy Szlaku Piastowskiego chcą stworzyć koncepcję komunikacji, która w jak najszerszym zakresie pokazywałaby dotychczasowy dorobek badawczy, naukowy, kulturowy, turystyczny, marketingowy i społeczny, jak również jego docelową komercjalizację i budowanie marki w oparciu o założenia koncepcji i istniejące elementy marki.

Pod koniec stycznia w Inowrocławiu odbyły się warsztaty z udziałem koordynatorów Szlaku Piastowskiego: Klastra Turystycznego "Szlak Piastowski w Wielkopolsce" (opiekuje się szlakiem na terenie Wielkopolski) i Lokalnej Organizacji Turystycznej "Pałuki" (odpowiedzialnej za kujawską część trasy). Podczas spotkania pracowano nad budową koncepcji strategii komunikacji marketingowej Szlaku Piastowskiego, dlatego brały w nim też udział podmioty zainteresowane jego rozwojem: koordynatorzy, reprezentanci urzędów marszałkowskich obu województw, dyrektorzy ROT-ów, przedstawiciele Rady Programowo-Naukowej ds. Szlaku Piastowskiego, pracownicy LOT-ów i osoby związane z promocją w obiektach na szlaku.

Pod okiem zespołu specjalistów i naukowców pracowano m.in. nad: doprecyzowaniem grup docelowych, koncepcją brandingową, architekturą i strukturą marki szlaku, określeniem spójnej pozycji marki i docelowego pozycjonowania szlaku, zidentyfikowaniem najbardziej adekwatnych metod, narzędzi i kanałów komunikacyjnych, opracowaniem oferty szlaku, także rekomendacjami dot. tras tematycznych.

Budowanie koncepcji strategii komunikacyjnej realizowane jest na zlecenie Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego w ramach projektu Cult-CreaTE. MO, Lidia Łączny, foto Klaster Turystyczny "Szlak Piastowski w Wielkopolsce"

 

2020-01-30 12:55:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter