PROMOCJA W CZASACH KRYZYSU
ŁOT z pomysłem na promowanie miasta przez wideoczat
„Pokaż, że jesteś z Łodzi – również w
czasie wideorozmowy” - pod takim hasłem Łódzka Organizacja Turystyczna zachęca do promowania miasta w niecodzienny sposób. ŁOT przygotowała wybór grafik, które można ustawić jako wirtualne tło wideoczatu. Ten ostatni w czasach epidemii święci triumfy popularności.
Parametry techniczne zostały przygotowane z myślą o aplikacji ZOOM, ale jak zaznacza ŁOT, ostateczny efekt zależy od możliwości kamery komputera oraz rzeczywistego tła, jakie użytkownik ma za sobą. Najlepiej, żeby było w nim jak najmniej detali. Grafiki przedstawiają charakterystyczne miejsca Łodzi i nawiązują do prowadzonej obecnie kampanii #ŁódźWillWait. Wśród nich znalazły się zdjęcia Manufaktury, kompleksu EC1- Miasta Kultury lub Księżego Młyna. Instrukcja korzystania z materiałów i bezpłatny dostęp do nich znajdują się na stronie internetowej ŁOT (TUTAJ). MG
2020-05-05 07:52:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»