PROMOCJA TURYSTYCZNA
#CityWillWait zamienia się w #CityIsReady
Kolejne etapy odmrażania gospodarki i luzowania obostrzeń dotyczących przemieszczania się dają turystom większą swobodę w podróżowaniu, pozwalają też przedsiębiorcom turystycznym powrócić do normalnego funkcjonowania (choć według nowych zasad). To z kolei wymusza na destynacjach zmianę w sposobie komunikowania się z turystami.
W połowie marca Gdańska Organizacja Turystyczna zapoczątkowała akcję #CityWillWait, która miała m.in. przypominać konsumentom o walorach turystycznych tego miasta, a przede wszystkim zapraszać do jego odwiedzenia, kiedy pozwolą na to warunki. W niedługim czasie do akcji włączyły się Poznań (PLOT), Warszawa (WOT) i Łódź (ŁOT), także Toruń (LOT Toruń) i Lublin (Urząd m. Lublin, Biuro Rozwoju Turystyki), które promowały nie tylko atrakcje swoich ośrodków, również walory miast partnerskich. Dziś w akcję zaangażowanych jest już 13 metropolii (także Olsztyn, Sopot, Kielce, Opole, Kraków, Szczecin i Gdynia), które codziennie dostarczają turystom inspiracji do podróży po wybranych miejscach w Polsce. Dzięki wsparciu mediów informacje o akcji dotarły do 1,4 miliona odbiorców.
W związku z wprowadzaniem kolejnych etapów odmrażania gospodarki uczestnicy akcji decydowali o kontynuowaniu projektu, ale pod nowym hasłem: #CityIsReady i #JesteśmyGotowi. Tym razem nacisk zostanie położony na promocję już dostępnych atrakcji turystycznych i bezpiecznych form spędzania wolnego czasu w miastach biorących udział w akcji. MO
2020-06-01 13:49:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»