PROMOCJA TURYSTYCZNA
Europa reklamuje się turystycznie
Europejska Komisja Turystyki (ETC) zrealizuje we współpracy ze stacją
telewizyjną Euronews kampanię promocyjną, która ma zachęcać do
podróżowania po kontynencie. Reklamy pojawią się zarówno w telewizji jak i na kanałach cyfrowych ETC oraz członków Komisji.

“We are Europe” to hasło kampanii, która pokaże bogactwo natury, kultury I historii naszego kontynentu. W ramach inicjatywy ma być promowana turystyka zrównoważona, autorzy podkreślą też różnorodność Europy. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską, a reklamy będą emitowane w kilku językach – francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, portugalskim i angielskim, by dotrzeć do jak najszerszej publiczności. Jak podkreśla Eduardo Santander, dyrektor wykonawczy ETC, europejska branża turystyczna jest jedną z najmocniej dotkniętych przez pandemię. Jego zdaniem media odgrywają zasadniczą rolę przy informowaniu klientów i stymulowaniu popytu na podróże. Kampania zbiega się z inną inicjatywą – Euronews rozpoczął 4 czerwca serię debat wirtuanych poświęconych sektorowi turystycznemu. MG
2020-06-18 15:19:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»