TOUROPERATORZY
Klienci Itaki skontaktują się z biurem przez aplikację

Itaka wprowadziła kolejne udogodnienia w swojej aplikacji. Można w niej znaleźć informacje o rezerwacji, w tym o godzinach transferu na lotnisko. Do tej pory z narzędzia skorzystało już milion klientów.
Aplikacja daje też dostęp do ofert specjalnych i usług dodatkowych np. rezerwacji wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu, zakupu ubezpieczenia, klienci znajdą tam też informacje o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala (dotyczy wybranych destynacji). Nowością są kontakt z rezydentem przez czat (WhatsApp i Messenger), spotkania z rezydentem on-line (za pośrednictwem Google Meet), odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz cenne wskazówki od rezydenta (np. co warto zobaczyć, jakich lokalnych potraw spróbować). Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla Klientów w połowie sierpnia 2020 r. MG
2020-08-03 14:58:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»