|
|
Bezpieczny wypoczynek w obiektach Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego
Ostatni czas dla Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego był bardo intensywny. Nie tylko wspierali lekarzy walczących z COVID-19, ale również opracowali szereg procedur, które mają uczynić Państwa pobyt w ich obiektach w pełni bezpiecznym. Zachęcamy do zapoznania się z niniejszymi informacjami, które podsumowują wprowadzone środki bezpieczeństwa.
DOSTĘP DO OBIEKTU
- na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy.
- Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE
- regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach,
- posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi.
OPIEKA MEDYCZNA
- w obiekcie dostępny jest numer do lekarza pierwszego kontaktu,
- recepcja dysponuje numerami telefonów do najbliższej stacji sanitarno-epidemiologicznej,
- personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia.
- na życzenie Gości, na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki).
BEZPIECZNI GOŚCIE I PRACOWNICY
- zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach w przestrzeniach publicznych,
- zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub korzystania z innych kanałów komunikacji z naszymi pracownikami oraz unikanie kontaktu bezpośredniego tam gdzie jest to możliwe,
- zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich,
- w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk,
- dostosowaliśmy system pracy naszych pracowników tak aby mieli oni możliwość zachowania bezpiecznego odstępu. Dbamy również o podział zmian pracy.
- nasze zespoły są przeszkolone z zakresu zachowania standardów sanitarnych,
- zachęcamy gości do zdalnego meldunku przez elektroniczne kanały komunikacji.
BEZPIECZNE WNĘTRZA RECEPCJA
- przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość,
- wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry,
- recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i jest oddzielona od gościa ścianką plexi,
- dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu,
- przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – dezynfekcja rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej jest obowiązkowa
- zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane pan.
POKOJE
- każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, uchwyty do szaf, aparat telefoniczny, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi,
- pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w maski oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel,
- pościel i ręczniki są prane zgodnie z zasadami reżimu sanitarnego – zawsze w temperaturze powyżej 60 stopni Celsjusza i przy użyciu profesjonalnych środków chemicznych do prania,
- w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, sprzątanie Państwa pokoju w trakcie pobytu odbywać się będzie na Państwa wyraźne życzenie.
PRZESTRZENIE WSPÓLNE
- w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk,
- w ciągu dnia co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i panele sterujące w windach,
- wszystkie windy są codziennie dezynfekowane,
- przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane,
- ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych,
- zmieniliśmy ustawienie mebli w taki sposób aby umożliwić zachowanie dystansu społecznego gościom.
2020-10-01 13:30:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
 |
|
»Beata Górka, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024 » więcej |

|