TOUROPERATORZY
TUI pozwala zrezygnować z wyjazdu, przesunąć lub go zrealizować

W związku z obowiązkiem odbycia kwarantanny przez osoby wjeżdżające do Polski od 28 grudnia do 17 stycznia TUI przygotował dla klientów cztery rozwiązania.
Klienci TUI podróżujący w okresie, w którym po powrocie z zagranicy trzeba poddać się kwarantannie, mogą zrezygnować z wyjazdu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, zmienić termin podróży, przyjąć voucher do późniejszego wykorzystania lub skorzystać z rezerwacji i polecieć na urlop zgodnie z pierwotnym planem. Dotyczy to wyjazdów, po powrocie z których klienci musieliby odbyć kwarantannę. Jeśli natomiast wylatują w okresie od 28 grudnia do 17 stycznia, ale wracają już po 17 stycznia, impreza realizowana jest zgodnie z planem. Klienci muszą poinformować TUI, na który wariant się decydują do godz. 18, 23 grudnia. MG
2020-12-22 16:18:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»