DESTYNACJE
Wyspy Kanaryjskie zwiększają budżet
na promocję

O 38 proc. wzrósł na ten rok budżet Kanaryjskiej Organizacji Turystycznej. Jak tłumaczy tamtejsza minister turystyki Yaiza Castilla, po trudnym 2020 roku konieczne jest zwiększenie nakładów na promocję, rozwój produktów turystycznych i cyfryzację.
Plan na ten rok zakłada odbudowę siatki połączeń lotniczych do 70 proc. poziomu sprzed pandemii. To oznacza, że w 2021 roku Kanary chciałyby pozyskać między 8 a 10 mln turystów – dla porównania, w 2019 roku było ich nieco ponad 15 mln, w 2020 roku liczba ta spadła o 10 mln. Szefowa resortu turystyki promuje też zrównoważony rozwój i poprawę jakości oferty. W planach znajduje się również stworzenie platformy sprzedaży niszowych produktów turystycznych a także zwiększenie liczby gości, którzy chcą przyjechać na wyspy na dłużej – w tym kontekście mowa zarówno o seniorach jak i osobach pracujących zdalnie. To pozwoliłoby zniwelować straty wynikające z ograniczenia liczby połączeń lotniczych. MG
2021-01-04 15:40:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»