Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

2011 rokiem niskich cen

Thomasowi Cookowi lato 2010 może się kojarzyć nie najlepiej. Tegoroczna oferta nie sprzedała się dobrze, a gigant odnotował aż 5-procentowy spadek sprzedaży. Firma przygotowała więc plan awaryjny na wypadek przyszłorocznej niestabilnej sytuacji walutowej. Receptą na ewentualne dolegliwości ma być znaczna obniżka cen wycieczek.

Oferta na lato 2011 ujrzała światło dzienne w ostatnich dniach kwietnia bieżącego roku i jest pomysłem firmy matki – Airtours. Ceny są zdecydowanie niższe w stosunku do oferty na lato 2010 i dotyczą ponad miliona ofert.

Jest to wynik polityki zabezpieczania ryzyka kursowego. Wobec niestabilnej sytuacji wahań kursowych Thomas Cook woli spuścić z tonu i obniżyć ceny. Od 30 kwietnia agenci z całej Europy mają też dostęp do oferty na rok 2011. Od 27 maja wszystkie broszury są dostępne na stronie internetowej firmy. Główny nacisk zarząd firmy kładzie na znane z niesłabnącej popularności północne wybrzeże Afryki. To tam koncern chce udowodnić, że mimo spadków jego potencjał nie słabnie, i prezentuje aż 13 imponujących hoteli w samej Djerbie w Tunezji. W Turcji, Grecji, na Cyprze, w Egipcie i na Florydzie chwali się sześcioma wodnymi parkami.
Co więcej, firma ma także plan na 2012 r. Jest on nierozerwalnie połączony z organizowaną w Londynie olimpiadą. Cook jest już oficjalnym sponsorem igrzysk, w swojej letniej ofercie na rok 2011 ma pakiety (bilety plus zakwaterowanie) na londyńską imprezę i planuje sprzedać na terenie Wielkiej Brytanii ok. 250 tys. olimpijskich ofert. GJ

2010-06-23 10:07:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter