Systemy lojalnościowe dla klientów i agentów, oferty specjalne dostępne przez platformę sprzedaży agencyjnej, różnice między poszczególnymi rodzajami hoteli – to wszystko było przedmiotem prezentacji sieci Iberostar zorganizowanej przez TSS Polska.
Kooperatywa agencyjna TSS, do której należą też polscy agenci, zorganizowała prezentację sieci Iberostar. Należą do niej hotele cztero- i pięciogwiazdkowe – w sumie ponad 120, głównie w kierunkach wakacyjnych, zlokalizowane przy plaży, ale też w miastach. Oddzielną grupę stanowią obiekty zaliczane do grupy „heritage”, czyli takie, w których można poczuć ducha danego miejsca, np. w Czarnogórze.
Natalia Loiko, menedżer ds. rozwoju na Europę Wschodnią, zachęcała biura do współpracy. Jak mówi, sieć oferuje szereg korzyści dla agentów, którzy zapiszą się do programu lojalnościowego. Poza tym, że mogą dostać do 50 proc. zniżki na własne wakacje, to mają możliwość zapłacić za pobyt częściowo punktami zebranymi za rezerwację pokoi. Jeśli będą korzystać z systemu sprzedaży Iberostar Pro, otrzymają dostęp do ofert specjalnych.
Natalia Leiko zachęcała też, by do oddzielnego systemu lojalnościowego logowali się także klienci – program powstał w lutym tego roku, i jak zapowiada menedżer, będzie w dalszym ciągu rozwijany. MG