Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Ruszyła wspólna kampania Scan Holiday i Disneylandu

Od 10 maja spoty prezentujące atrakcje paryskiego parku można zobaczyć w TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, a także w kanałach wchodzących w pakiety AtMedia i Discovery. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ofertę wyjazdów do najpopularniejszego w Europie parku rozrywki. W kampanii szczególny nacisk położono na promocyjne ceny wyjazdów.

Przy rezerwacji do końca czerwca, dzieci do 12 roku życia podróżujące razem z rodzicami nocują i bawią się w paryskim Disneylandzie za darmo, rodzina płaci natomiast za koszty ich podróży. MKK

2010-06-24 15:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter