Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Triada obdarzona największym zaufaniem.

Biuro podróży otrzymało Kryształowe Godło w dziesiątej edycji badania European Trusted Brands. Jest to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, realizowanych w Europie przez Reader’s Digest. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w 16 krajach. Wzięło w niej udział 32 163 respondentów w tym 920 Polaków.

Marki oceniane były w czterech kategoriach: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb populacji. Kryształowe Godło otrzymały również takie marki jak: Volvo, Nokia, Visa czy Garnier. MAK

2010-06-24 15:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter